Projekt på G

Med tanke på att jag för tillfället inte har mycket till liv tänkte jag att det är dags för mig att inrätta ett litet projekt. Under hösten som nu rusar emot oss (inte mig emot, med det otroligt vackra lövverket) kommer jag förhoppningsvis varje vecka att baka något riktigt gott och även lite nytt (för min del) på helgerna. Det är också endast då som jag får tillåta mig själv att "synda" som det så fint heter. Får se hur det går med den senare planen... Men i vilket fall som helst ser jag verkligen fram emot den första. Vill börja nu på lördag/söndag och jag har redan radat upp en hel drös med exempel på bakverk. När vi närmar oss julen kommer recepten som så brukar att anpassa sig lite till min favorithögtid.
 
Det är främst för min egen skull som jag gör det här. Därför är det inte prioriterat att bloggen ska vara en del av det hela, men gärna att den står vid sidan av ifall jag får lust att dokumentera lite om projektets gång och visa bilder (cause I löööööv to shoot!). En plats för mina tankar som det ju står.
 
Ready, set, go!
 
- Färglycka för min själ.
 

Kommentarer
Postat av: Michello

Tack för din himla fina text som du skrev till mig! Precis så man känner när solen tittar fram, sannerligen vackert. Kram!

2012-10-15 @ 13:14:24
URL: http://musikforidioter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0