This is new

Jaaa duu, det var verkligen länge sedan kan man nog säga med säkerhet.
Jag är inne på min tredje månad av den sista vårterminen av skolan!! Det är ganska häftigt, fastän jag förmodligen kommer att få uppleva fler skolterminer i framtiden, men inte av denna typ. Då väljer jag min utbildning och tar mer ansvar och har förhoppingsvis mycket roligare och bättre lärare :D Det blir till att se om jag väljer för att söka in i höst eller vår för jag pallar nog inte sabbatsår, vad fan ska man hitta på egentligen? Om man är så rastlös och otålig som jag är det no point med att inte göra någonting om dagarna. Att resa är ju totalt utesluten; lika pank som en råtta. Att jobba känns lika långt borta, jag vill gärna ta något ströjobb men det känns jobbigt att ge sig ut i den världen redan nu..

Nu borde jag faktiskt packa inför imorgon! Vi ska på klassresa mot UPPSALA hehe.. Jag är ganska taggad faktiskt, känns kuligare än att bara sitta i skolbänken, så jippi!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0