Tonight is the night

Idag:
Jag har åkt till banken, krånglat med mitt kontonummer, fixat till det (bara för att få veta att mitt leg har gått ut), vänt tillbaka för att hämta pass, banken igen och sedan lämnat böcker på bibblan. Puh! Händelserik dag det har varit hittills. Och mer ska det bli! Innan jag åker in till stan för att se den sista Harry Potter filmen (!!) ska jag raka benen, tvätta håret, äta middag och göra chokladdoppade popcorn inför ikväll. Dessutom ska jag också blogga, vilket jag ju gör nu så det lämnar mig med åtminstone en mindre sak att göra! 

Vila har jag alltså ingen tid med förrän jag är i stan och har bunkrat upp med godis etc. för filmen..

Men ändå! SISTA HP FILMEN! Det är helt otroligt!! Snart är det slut. Och ändå känner jag inte att jag kommer bryta ihop av förtvivlan när ridån åker ner, gråta stora floder och skrika WHYYYYY?!?!?! för hela publiken. Nej, jag är sansad av mig och det kommer säkert dröja flera månader innan jag inser det faktum att inga mer filmer kommer att produceras i potters ära. David Radcliffe och company har redan gått vidare. Tråkigt men ändå lite spännande. Vad händer för dem nu osv.

Nä, nu får jag sluta analysera och ta tag i mitt sysslogöra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0