Mitt uppe i en kvällsmacka

Min status just nu: Apelsinmarmelad på vitfranska.
Jag hoppas innerligt att det bara är tillfälligt, men jag om någon vet om att det inte är så. Hopp och verklighet går inte ihop. Det här håller i sig. Snart kommer det förmodligen att bli apelsinmarmelad på vitfranskor. Eller ännu värre - smält choklad.
Vips! Nu är mackan borta. Den försvann. Ner i min mage. Där är den nu och löses upp. Snart blir jag hungrig igen. Det är en evig cirkel.

Ursprungligen tänkte jag skriva ett inlägg om något personligt i mitt liv. Men jag vet fan inte om jag orkar längre. Att avreagera sig tär på krafterna. Vare sig det är på en person eller på ett tangentbord.

Psykologiprov imorgon. Jag är nyfiken på hur det kmr att gå, eftersom jag känner mig relativt lugn och det brukar inte tolkas som något bra tecken under pluggtider. Alla mina kompisar får panik, förutom jag. Betyder det att jag faktiskt är bra på någonting eller bara att jag har missförstått allting?! Har jag underskattat svårighetsgraden kanske?

Återstår att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0