Ge mig ostbågar!

Jag vet inte vad det är med mig. Men jag kan bara tänka på ostbågar! Det är typ min nya last. Förut var jag ju galen i dillchips och det är jag väl egentligen fortfarande, men nu har jag bytt lite tillfälligt... Dessutom har jag nyligen upptäckt det vackra med naturgodis som jag tidigare så oklokt försummade. Dock måste jag vara lite försiktig i och med att det kan finnas en hel del nötter i dessa läckerheter. Så jag har än så länge bara riktat in mig på på sådant som är absolut ofarligt, alltså youghurtdraperade flingor och puffar. Men ack så gott bara det är! Sedan är det min dröm att kunna äta det där andra också, ni vet japanska kryddpuffar. Men dessa ligger i samma låda som jordnötter, så därför börjar det klia i mina läppar när jag äter från den lådan :(
- Frågan är dock om naturgodis är så mycket nyttigare än vanligt godis, som folk säger?


- Mina laster! Kakan till höger är förmodligen min absoluta favoritkaka. Ostbågar med chili smakade jag alldeles nyligen. Mycket goda! Sedan är jag ju känslig för allt som har med choklad att göra. Det går inte att stoppa mig från det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0