Hard work work!

Hej igen! Det var väl ett tag sen ;)
Jag har haft ganska fullt upp med att balansera vardagen så bloggen har blivit helt bortglömd. Fast det är väl bra på ett sätt. Nu har jag åter igen gjort ett pluggschema som ska få mig att fokusera på riktigt, haha!
Har ett stort prov imorgon om ekologi, så det gäller att planera bra...precis som jag gjort...hehe...
Nämen, hade tänkt filosofera lite om julen och det faktum att den snart är här IGEN! Det har liksom aldrig gått upp för mig att åren tar samma väg hel tiden. När julen tar slut, tänker man alltid: Jaha, det där gick ju snabbt?! Sedan när den kommer och knackar på dörren året efter, blir man överraskad och tänker: Jaså, har du kommit tillbaka nu? Okej, jag ska väl sluta skriva MAN, för jag menar ju JAG :P
Iaf, JAG brukar alltid tänka att man verkligen inser hur snabbt året har gått när man är framme vid juletiderna. Då ser jag tillbaka och tänker: Vänta lite, var det inte jul alldeles nyligen?

Jaja, det är väl bra att man får en ny "chans" varje år, ifall att man har gjort bort sig, glömt något eller så de tidigare gångerna. Samtidigt finns det nästan inget så deprimerande, som att veta att livet aldrig ter sig annorlunda, år efter år samma visa... Klä granen, handla klappar, se på Kalle Anka. Ni vet, alla dessa traditioner. Kan man får en gångs skull bli lite överraskad? Så att man blir lite mer medveten om att man faktiskt lever och inte bara gör alla saker som en gammal tråkig rutin? Sådant är lite spännande.

Hmm,, fina funderingar det där. Men nu måste jag fortsätta mitt plugg. SUCK. Den goda nyheten är att det går bra i mitt sociala liv iaf ;) Tror jag...?

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, några planer för kvällen? :)

2010-10-23 @ 16:51:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-10-25 @ 13:29:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0