Sick going on Well

Jag fixade mig lite fin med smink och satte på mig en anständig skjorta. För om man vill känna sig gladare och friskare är en uppiffning bevisat att få en det. Jag va sjuk denna vecka, men nästa blir det nya tag som gäller! därför är det lika gärna bra att slänga iväg sjuktröjan redan nu.

Hsh, jag har nästan bara slötittat på teve idag, bästa! fast det är många som vill slänga ut burken här hemma. mina päron skriker gå ut i det fina vädret. jag svarar inget, för jag anser att det är det enda sättet att inte skapa massa intriger...om man svarar får man direkt sina ord slängda i ansiktet, så de är lika bra att låta bli. men ibland är det för svårt att motstå frestelsen tyvärr.

Det stod både film och slappa tv-serier på schemat idag då. Först såg jag slumdog millionare, den var faktiskt jättebra, men missa en del så jag får titta om den nån dag ;)
sedan blev det 17 again, en liten film som har fått massa kritik och som har passerat rakt förbi en, för filmer som avatar och alice i underlandet :P men nu tog jag mig tiden och hoppades att det var värt besväret. den var helt ok. jag är inget stort fan av Zac Efron annars, förmodligen orsaken till varför jag höll mig ifrån filmen från början. men det måste erkännas han skärpte till sig i denna film, skulle ju spela en vuxen man i sinnet, så det var nog därför jag tyckte om honom. jag ogillar sådant sliskigt tonårsspel som han håller på med i andra filmer. nu var han faktiskt sevärd och filmen innehöll några bra komiska inslag! Tummen upp.

Handlingen var lite ogenomtänkt och förutsägbar men jag gillade filmen ändå. Bra rollspel och fina repliker!

Efter filmerna blev det Family guy och en gnutta scrubs..
måste nog tvätta ur två veckors fett och sjukdom ur håret innan skolan imorn. uppskattas nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0