Time after Time

Jag bara måste ta en paus från mitt pluggande. Orkar inte lyssna mer på mozart och bach och allt vad det heter för att man ska behöva komma i en rogivande sinnesstämning. Och min hals krånglar, orkar inte heller kämpa mot den all the fucking time! Det enda jag gläds åt för tillfället är mina nyinköpta skor (haha, bröt min pengaregel att bara köpa det jag planerat, men jag har faktiskt längtat länge efter liknande skor så i don't see the problem ;) och att det är våffeldagen imorgon, att snön försvinner sakta men säkert, att solen poppar fram lite då och då, att jaa...att jag slapp den senare delen av skolan idag på grund av doktor koll av min allergi, den har sina fördelar hehe. Fick ta blodprov och snart så ska jag fixa pricktest igen efter åratal.

Men saker som tynger ner mig inkluderar: Geografiprov imorn och kan fortfarande inte printa in någon onödig info i skallen, musikteoriprov nästa onsdag och jag missade denna sista lektion idag och vi har haft typ två lektioner till det. Måste plugga!!!!!!!!  Känner mig stressad igen, inte bra :( FUCK, varför kan jag inte bara börja plugga enligt min sköna planering jag gjorde för flera månader sedan??? Bajsaaaa. På toppen av detta är det snart utvecklingssamtal som jag HATAR, gillar inte min störiga mentor som sitter och ler fast man känner hans starka likgiltighet på insidan och vem-bryr-sig blicken på utsidan. Inget händer på dessa samtal. Man är fast i en bur och slösar bort viktiga minuter av sitt liv bara för att "prata" om hur det går.
"Det går piss, det är hur det går! Vad kan man göra åt det? Inte ett skit! Så, då var samtalet avslutat, tack & hej då!"
Lätt borde det vara, men istället plågar de en gång på gång med sina jävla frågor och utvecklingsplan som man ändå aldrig mer tar en titt på. Så nu har jag gnällt färdigt känns bra det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0