Just another day

Hej min rara kära lilla blogg! Jag scrollade igenom alla mina inlägg och plötsligt märkte jag att inget av de är normala! Whats up with that?!
Så jag tänkte nu göra ett då jag inte gnäller eller bitchar mig som vanligt hehe ;)
Skolan har börjat, whohoo! Ser verkligen fram emot allt plugg! Okej, nej. Det här funkar inte. Jag klarar inte av att vara falsk på en blogg, där äkta känslor är syftet med allting!
Jag känner mig ibland lite duktigare på att träna mitt ben, hålla mig ifrån sötsaker (tro mig, de finns ÖVERALLT!) och lägga mig (och inte teven) i första hand. Ska göra ett löfte att försöka lägga mig innan 10 varje kväll från och med nu. Vi får se hur det går. Jag kanske återkommer med något slags resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0