Bedtime stories

Ett sent kvällsinlägg innan jag hoppar i sängs. Jag har känt mig extra sugen på att blogga, kanske för att jag älskar att skriva av mig och dela med mig av mina upplevelser, fast utan att behöva prata. Det är skönt att slippa människor som ifrågasätter en innan man har berättat färdigt och i bloggen kan jag bara njuta av att ngn där ute lyssnar till mina ord utan att säga emot. Det är jag nämligen ganska van vid här hemma...

Idag känner jag mig nöjd med mitt arbete. Jag har varit duktig och joggat i ***** spåret för att träna upp mitt ben och förhoppningsvis lyckats bli av med något onödigt fett. Jag är inte besatt av vikt och bantning, men om jag får en chans att forma min kropp lite så tackar jag naturligtvis inte nej till det!

Till slut vill jag säga att jag verkligen älskade BBC serien om Jane Austens Förnuft och känsla. Sista delen gick precis och den var så bra! Jag kanske borde läsa boken t.o.m? ;)

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0