Mörkt klockan 4

Nu när hösten snart är förbi och vintern kommer närmare med stormsteg borde det väl gå upp för mig att det snart blir mörkt tidigt på dagen (eller kvällen) men jag blir altid lika förvånad när jag plötsligt tittar ut genom fönstret och upptäcker att jag inte kan se ett piss! När hände det? Jag kan inte fatta att jag aldrig märker någonting! Var jag inte vaken under höstlovet kanske? Jaja, det var jag ju. Men sjukdomen hade gjort ett besökt hos vår familj och hittade såklart sin favoritkropp att bosätta sig i - MIN! GAAAAHHHH, vf blir jag alltid sjuk??!! första gången jag blev rädd dessutom. fruktan för svinet är stort och vaccinet typ ännu större?
iaf låg jag typ och hostade lungorna av mig i sängen hela lovet och nu känner jag mig superfräsch, inte?!
det var ju meningen att jag skulle samla på mig energi och ha all tid i världen på mig att chilla och ha kul. men det är tydligen någon som alltid vill göra livet surt för mig för nu är jag bara tröttare än någonsin och tillbaka i skolan! :( Tur att vissa skratt ändå hjälper en igenom dagarna för det behöver jag verkligen just nu, när nätterna OCH dagarna blir allt mörkare och man måste fixa en lampa på huvudet för att kunna se...

Hoppas morgondagen blir desto bättre...drömma kan man alltid fastän halsen svider och jag inte kan sjunga på musiken eller hänga med på matten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0