Min muntra lista

med tanke på de ganska dystra senaste inläggen här i bloggen tänker jag nu skriva lite muntra saker.

Jag lyckades väldig bra på provet idag. Litar på magkänslan och den sa tummen upp! Jag hoppas på det bästa fastän förra provet gick skit trots att jag hade en sådan bra känsla efter skrivningen. Näringsliv - CHECK!

NU är det helg igen, denna vecka var nog den snabbaste i hela mitt liv...vet ej varför. men det kändes som det alldeles nyss var förra helgen. Jag har klarat av läxor + ett stort prov i geografi denna vecka - CHECK!

Imorgon ska jag åka till Lidingö. Alltid kul att åka bort från där man bor ibland :P Resa - CHECK!

Jag har haft min första pianolektion sedan åratal och den gick finemang! Nu har jag tränat hur jag lägger fingrarna på pianot och ska fortsätta med Imagine under kommande vecka. Pianolektion - CHECK!

Idag hade jag en bra hårdag, fniss ;D Snygg - CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0