This night the moon is gone

Nu är hela boxen, season one, slut. Så nästa gång jag besöker kusinerna får jag be om nästa :P Jag är en sådan fattig liten tiggare, haha.
Ja, nu vart det helg helt plötsligt. Jag hade tänkt hinna med lite shopping, har lämnat tillbaka skinnjackan för att den inte passar mig, inte min stil. det är riktigt svårt med kläder för mig men om man är en perfektionist så är man...tvungen.

Annars köpte jag en dubbeldvd idag på ica :D En dubbel med rowan atkinson för det fenomenala priset 79 :- Helt otroligt! Vad har man vänner till när man kan köpa till sig flera skratt för pengar? Det där var helt klart ironi, bara så du vet det.
Filmerna heter Bean Movie (den första) och Johnny English. jag älskar honom, ungefär lika mkt som woody allen i hans filmer. helt olika varandra men både är genier. Uttrycken i ansiktet säger allt om hur man är som person tycker jag ;)

Jag måste bli bättre på sängtider, om jag så ska ska hyra någon för att knocka mig till sömn. Men bara för att min mor alltid måste tjata på mig varje kväll, så vill jag hämnas på henne med att inte lyssna, inte bry sig och stanna uppe... Jag vet, bad thinking, but that's me...

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0