Mitt SKÖNA liv!

Hej min sköna blogg! det var roligt att ses igen och få prata ut lite. Då och då känns det ju bra att ta en paus, men nu får det vara nog och jag vill ju inte svika min vackra blogg! Spelar min lind är ett fint namn tycker jag och det du ser på headern är just en lind, eller var det två? Jag har en bok hemma som heter "Spelar min lind, sjunger min näktergal". Jag har alltid gillat den boken massor, därför använde jag titeln (observera bara hälften av den!) till min blogg :)

De senaste veckorna har vart lite stökiga men roliga. Jag har börjat skolan - gymnasiet wohoo! jag har träffat min stora sköna klass och lärt känna de där. Jag har varit på min kusins konfa och min andra kusins födelsedagsfest. 18 år, big time celebration! :D
ja jag vet att ni inte alltid fattar mina extremt komplicerade men roliga små citat, men det gör mig inget. Jag är nöjd med mitt udda talesätt, fastän det kanske drar ner mitt fina svenskbetyg lite.
jag menar, alla ord finns ju här! varför inte lika gärna använda dem?
Visst, kanske på ett jävligt knasigt sätt, but that's part of the fun! jag gillar att leka med ord! Och som du kanske oxå märker att blanda engelska och svenska! Hell yeah!

One week in school so far. Men hittills har inget särskilt hänt. Jag tror att allt spännande börjar i andra veckan. Så vi får bara vänta.. Tills dess kan man ju alltid fördriva tiden med att slötitta på OC, boxen lånad från kusin min! :D

Laaaaater!
~~Secret Santa~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0