Glöm bort bekymmer, sorger och besvär!

Jag har hittat mitt dumma busskort nu som var på rymmen! Den låg gömd i en kalender som jag lämnade hemma i fredags. Klant som jag är. Tills vidare använde jag bussremsa, men gud vad glad jag är att kortet är hittat! slipper oroa mig nu på alla sätt och vis. Min mobil kommer också förhoppningsvis dyka upp imorgon :D Pappa beställde hem en Sony Ericsson C903 till mig. Denna:

Nica va? jag valde den svarta. men knapparna tycker jag verkar besvärliga, har nämligen kännt på den i affären. Hoppas den har många roliga spel i, hehe ;D

Nu läser jag jättetråkiga boken från skolan, nämligen Geografi A-kurs men konstigt nog verkar den handla mer om samhäll och jag HATAR samhällskunskap! GRR! jag menar borde inte geografi handla om kartor och länder i allmänhet och klimat o så? Men här sitter jag ändå och läser om nån jävla naturlig folkökning i världen. 40 sidor om "mänskligheten" tills imorgon. Lycka till till mig själv säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0