Vacker önskan

Igårkväll drömde jag att jag var tillsammans med Elijah Wood. Det brukar nästan aldrig hända att det man önskar ska ske i en dröm faktiskt sker, men denna gång hade jag väl kollat på så många filmer och bilder med honom att hjärnan tyckte det var viktigt. 
Vi var i min båt, i förpiken och myste. Men det fanns andra där på båten så vi kunde inte göra saker som kunde höras för tänk om vi blev upptäckta. Så det vart mest kyssar.
 
Det var ett tag sedan jag crushat så hårt på en skådis. Har redan sett flera filmer han gjort innan sagan om ringen. Filmer jag inte ens visste att han gjort. Hans hår som tonåring och hans oskyldiga leende är nästan för mycket. Den seriösa blicken som så lätt tycks förmedla hans tankar. Gud. 
 
Dyk upp i mina drömmar en gång till kära Elijah.
 
Bildresultat för elijah wood
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0