change

yeeeaaahh... så det där jag skrev att jag skulle göra idag blir inte av. hade ett samtal om det med mamma igår och det är så sjukt egentligen att jag kan låta så säker varje gång jag pratar med någon om det. så övertygad. men sen när vi smsar han och jag rinner modet bara ur mig och jag vill åt den där trygghetskänslan igen. lura mig själv, whats up with that? 
trodde det skulle ske innan jul men nu vetefan. har så fasligt mkt plugg också att jag inte vet var mitt fokus ska ligga.
 
annars går jag runt i mina 21 kvadratmeter och dricker julmust. har fuskat rejält med chokladkalendern och är inne på typ dag 14. chokladen är lättsmält. det är mörkt ute och jag tänker att jag går ut på promenad snart. när det inte går att se nånting men känna allt, känns symboliskt.
 
det här är kul. skriva fragmentarisk blogg är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0