Tidsoptimisten

Här sitter en och kämpar med att uppbåda lite koncentration för att kunna bli klar med en rapport tills ikväll. Fram tills nu har jag tittat ut på världens vackraste vinterlandskap med tunga snöflingor som singlade ner och solen som lekte tittut borta vid horisonten. Min upplevelse av denna scen innefattade två hastiga fönsterbilder med mobilkameran som tyvärr inte riktigt lyckades fånga storheten med min utsikt.
Fastän allt med mitt arbete är så otroligt intressant och lärorikt blir jag galen. Det går inte att sitta tre dagar i sträck med att läsa på en datorskärm och sammanfatta allt till någon tjusig uppsats. Går inte.
Men jag måste. Det är en fråga om liv och död. Eller åtminstone död zombie och träningsendorfiner. jag vill så gärna kunna gå på Core ikväll!

Ok, jag tände taklampan, nu känns det lite ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0