Masterpiece & More

Hej alla goa läsare! (typ en men skitsamma) I got news to tell you! :)
Nej, jag har inte förlovat mig, fått barn eller nått annat extraordinärt. Men det är fortfarande en viktig sak för mig eftersom få bra saker verkar hända mig i livet. Därför är jag glad!
Igår åkte jag in till centrum och köpte ett par fina trosor, en present till syrran och en...ny mascara! :D Haha, nästan så glad att jag skiter på mig. Inte för att jag köpte saker, då kan jag gott hålla mig. Men det fantastiska var att mascaran levde upp till mina förväntningar! Och mer, för mina förväntningar är inte alltid så höga förstår ni ;)
Den visade sig vara toppen och perfekt för mina sköra fransar. Hoppas den håller måttet, annars blir denna tjej väldigt besviken...


-Det enda som kan förlänga glädjen ytterligare.

Det var den stora nyheten för idag...och säkert för flera veckor framöver också. Snart (om en timme) ska familjen ut och röra på sig. Alltid bra med motion har jag upptäckt! Vi ska faktiskt röra oss i riktning mot simhallen för att skaffa mig ett simkort eller liknande :D Kunde (nästan) inte varit lyckligare! Nu kan jag plaska gott i vattnet haha.
Efter det köper vi blommor och sticker till min farmor för hon har fyllt år. Grattis! 

PS: Om någon fin jävel kommenterar detta inlägg, så kanske jag lägger upp en bild på mina (numera) snygga ögonfransar! How about that? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0