Just nu

Vad mysigt läget är just nu. jag har varit på två filmkvällar i rad och imorgon kommer det bli en till :D
Min klass är väldigt tajt, de flesta iaf, så det känns skönt att alla kan umgås utan problem :)

Idag fick jag ett par jeans av mor min, gulligt eftersom jag behövde det. Ja, och det menar jag också! Det är ingen fåfänga sak det här :P

Något jag kanske behöver mer än jeans är dock nya fräscha gympaskor som jag brukar säga. Mina är gamla och trasiga och (of course) ärvda. Det är dags att ta farväl, men jag önskar de kunde hamna på ett bättre ställe än sopstationen. Kanske istället i famnen på någon som behöver dem, det skulle faktiskt lätta mitt hjärta <3

Nu är det bäddat och klart för sängen, GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0