Mondaaaaaag

Okej, jag stavade lite fel. Det kanske heter måndag, men shit the same.
Nu ska du få veta vad jag gör för spännande just nu! Absolut nothing. Tänk vad tråkigt det kan bli. Jag skulle aldrig vilja vara den enda personen på jorden fastän jag hade allt annat jag kunde drömma om.
Det blir för simpelt. Ingen att dela lyckan och glädjen med. Ingen att skrika ut ilskan på, haha.

Men somliga dagar är ganska happening, lite mer action vet du.
I lördags var jag som sagt på bio och vet du vad? Jag tog med mig 3D glasögonen hem! Farligt värre.
Filmen var snäppet bättre än själva effekten av 3D. Nä den var nog ännu bättre. Så rolig att jag knappt märkte att det var 3 dimensionellt. Men iofs så blev det inte så mkt mer effekter utöver det vanlig ga. Vad jag märkte iaf. Jag kanske borde se den igen utan 3D :D Jag ska iaf köpa den när den kommer ut, SÅ ROLIG! Skrattade som en galning ibland.

Sedan kan jag stryka över min påminnelse till mig själv som jag skrev här, eftersom jag (tadaa) uppfyllde den. På pocket shop hade jag presentkort så det fick bli 3 böcker. Något måste man ju fylla ut dagen med.

Vet ej vad göra!!!! Min mama kommer snart hem hoppas jag med massa choklad (om hon inte redan ätit upp allt själv) GRR! hon brukar göra det :( Annars har jag det lika tråkigt som en banan, ha hja ha h ha ahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0