Vet ni vad!

Jag har upptäckt en jätterolig ny (för mig) tvserie som går på f.d Canal plus (nu heter det tydligen c more) och jag är helt amazed över denna upptäckt. Det är precis den typ av humor som jag tror faller mig i smaken. Huvudrollen har Amy Poehler och serien heter "Parks and något ord jag inte kan stava till". Får kolla upp det noga nästa gång. Men titeln är ju inte det viktiga kanske.
Så ja. Det är sådana saker som utgör mitt spännande liv just nu. Jag är några centimeter ifrån att bli helt fastklistrad vid teven. Snart kommer jag väl att sova med den som huvudkudde.
 
Annars då. Jo! Jag tvättade faktiskt mitt hår imorse, kan jag glatt meddela! :) What an effort. För att vara mig är det verkligen något i hästväg. Jag trivs nämligen otroligt bra i smuts... Eller alltså, jag kan gå i ett par veckor utan att duscha, menar jag då. Japp, där ser man. The truth is out. Kalla mig äcklig, men sån är jag.
 
Och min syrra totalslaktade mitt CV häromdan, så där krympte chanserna att få ett jobb ännu lite till.
 
Sådärja, det var nog allt för idag. Jag återkommer kanske imorgon med ytterligare några otroligt häftiga händelser.
 
Kanske kan slänga in en bild oxå.

- Så hette det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0