Friday night, here I come!

Alldeles strax börjar Dobidoo (stavning?) och konstigt nog har jag blivit beroende av det programmet. Det känns nästan lite skämmigt, för det är inte direkt något en ungdom borde sysselsätta sig med en fredagskväll haha... Men så är jag ju lite speciell oxå ;)
Iaf har jag insett att det är ett av väldigt få program där jag faktiskt börjar skratta rakt ut ibland.
Andra underhållningsprogram som lägger på fejkade skratt brukar ha motsatt effekt på mig. Det är endast störande.
Det faktum att dobidoo även är ett renodlat svensk program på SVT (omfg!) är lite omtumlande.. Sedan när blev jag så vuxen och tråkig att jag förlorat all TV-sence vad gäller bra kanaler?
Nä då, I'm still the same, not to worry! Ni kan ge er fanken på att jag hela dagarna sitter som fastklistrad framför tv3 och kanal5 m.m. Dobidoo och andra sådana pluttprogram är bara undantagsfall.
Hmm, undrar när På spåret börjar förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0