Life goes by

Ojojoj, tiden går fort... Vet inte varför jag bloggar nu. Känns som ett beroende nästan. Men idag var det våffeldagen och jag fick springa ner (inte egentligen, jag tog bussen) och köpa våffelpaket, grädde, sylt och ballerina kladdkaka till mig själv ;) De är asgoda att doppa i mjölk. men då kom jag på att vi har slut på mjölk, så då blev jag lite ledsen :( Jaja, idag hade jag prov oxå. Var inte så jobbigt som jag hade trott, men som sagt tror man det blir jättejobbigt, blir det bara halvjobbigt bra bra!! :D

Kan förresten inte vänta tills jag får "inviga" mina nya söta skor som jag köpt. Tror nog det blir nästa helg på påskafton hihi!

- Tycker inte alls att bilderna gör de rättvisa, tusen gånger snyggare på in real life!
Hela 8 cm klack! Herregud, fick inte veta det förut...

Ikväll ska jag äntligen tvätta håret haha, har inte hänt på en vecka typ, oops...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0