Klagan

Hej mitt nya liv som bara består av plugg plugg å...plugg! jag längtar så mycket till helgen för det innebär att man får en dyrbar minut att pusta ut jämfört med alla hundratals timmar som man ägnar åt skolan.. det känns bara som man lyssnar och inte gör ngt där nu för tiden. men det kanske är normalt i början av terminen, vad vet jag? aja, man lär sig iaf att uppskatta helgen mer nu, även fast det enda man gör är typ sover. men vadå? det är faktiskt så jag visar min uppskattning! men det vet ju inte pappa om... han tror jag inte bryr mig om dagarna eller nått. Han anser det underligt att ingen unge i min ålder stiger upp klockan åtta på en lördag, äter frukost med familjen och sticker ut i det vackra (?) vädret för att gå på äventyr.. Hm, ja det är ju verkligen så det funkar i dagens läge pappa.
nä, jag föredrar att dra mig i sängen på morgonen/dagen och äta i stillhet samt slötitta på teve. det är typ himmelriket för mig. och alla är olika och det var ju bra sista gången jag kollade, so who cares?

idag var det iaf min namnsdag och det var ja glad för. fick bananasplit och mums mums, som jag inte har ätit på evigheter. yey! nu går jag tillbaka till helvetet, vi syns på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0