Enligt mig själv

Okej jag inser väl att jag var lite väl hård mot min söta lilla mobil tidigare. Kanske inte det bästa första inlägget man kan dedicera till en ny familjemedlem :P Men bara så du vet, det var inte dig jag var arg på, utan operatören (yet again).

Men skit i det nu! C903 är jättesnygg och stilig ändå :D i love you <3

Nu tänkte jag göra något helt annat, nämligen dedicera detta inlägg till en del bloggare som jag tycker förtjänar min speciella uppmärksamhet. I like them and I'm not afraid to say it.

1. www.stinalee.se - en ärlig, uppriktig tjej med båda fötterna på jorden.
2. www.fokis.se - inspirerande och roliga inlägg. Gullig tjej :)
3. www.kellybiddle.se - söt blogg med fina inlägg.
4. www.ellinorak.blogg.se - en mycket kreativ ung tjej med intressanta hobbys.
5. www.jjuno.blogg.se - bra tjej som tar upp ämnen som verkligen betyder något i sin blogg.

Varsågoda att börja klicka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0