Besluten

Jag inser att mitt föregånde inlägg inte riktigt stämmer. Det får mig att känna mig sämre faktiskt. Sådana saker är ju egentligen självklara. Det borde inte vara ett mirakel att lägga sig för att sova när man inser att man är trött. Men konstigt nog är det så för mig. Jaja, människor är olika (tack gode gud). Man får lära sig att uppskatta saker istället för att nedvärdera sig själv. Jag har nämligen märkt att det funkar bättre så ;)

Vi kommer ju alltid att ha skuldkänslor för saker vi gör eller inte gör, men det är besluten efteråt som visar vad vi är för slags människor. Om man t.ex bara ångrar sig så betyder det redan att man är bättre än vad man tror man är.
Folk gör misstag hela tiden. Det är fakta. Det bästa vi kan göra är att dra nytta av den situationen och tänka framåt.
Äh, va fan. Nu börjar jag låta som en jävla psykolog.. Det är inte riktigt sådan jag är. Men det är lätt att man blir så här filosofisk när man sitter i sitt rum och tänker på massa olika saker samtidigt. Jag borde egentligen ta en paus nu.

(Saknar dig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0