All I want

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Faktiskt. Det är som om jag inget kan göra, men jag vill! Och jag vill inte. Jag vill, men jag vill inte! Hur i helvete ska jag lösa det här?
Snälla, om du finns gud, ge mig ett tecken! Jag behöver det. Jag är desperat.
Det är så hopplöst. Varför ska det hända mig, MIG?
Jag behöver inte mer problem. Allvarligt!
Det känns som om jag kommer att explodera. varför ska jag göra det? Det finns ingen mening med att explodera.
Men jag måste, annars dör jag. Annars kommer jag ångra mig och bli en sur bitter tant med 50 katter, fastän jag är allergisk.
Fan, vad bedrövligt!
Jag behöver tid! Fattar du? Jag behöver tid!!!
Tid till att tänka. Tid till att sova. Till att drömma. Till att vara. Till att älska. Tid till att hoppas. Till att tro. Till att vilja.
Det är så svårt. Varför ska det vara så jävla svårt?
Att vara kär...

Livet suger utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0