Not ordinary

Ho ho ho! Här kommer man likt en virvlande snöflinga ur skyn, ifrån ingenstans och landar på bloggens ytvatten. Det är vad det är. Det är vad jag är. Jag är nu en bloggerska, precis som alla andra. Eller är man det? Är man inte bara sig själv? Nej, jag är en skrivare. En författare.

Jag är mig själv och går under namnet.....Secret Santa kan vi säga. Nu när det är jul och allt.

För jag är ju hemlig. Jag är ju som jultomten: röd och lite speciell. Ej vanlig. Hur låter det? Det låter som en utomjording. Men då får jag väl låta som en utomjording. Jag har en sån där krasslig och gäll röst som bara utomjordingar kan ha.
Se mig som E.T fast i jultomtens kläder.
Mystisk. Det är jag det och det är bra.

~~Secret Santa~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0