Hembakat i huset

Min mamma är mästerlig på att baka! Hennes bullar blir alltid så jäkligt goda att jag bara idag redan har ätit tre. Undrar om det finns någon hemlighet bakom framgången eller om hennes motto bara är extra allt av det goda, vilket brukar innebära generöst med smör och socker :P

Det enda jag vet är att jag jämt dras till de där bullarna, så mitt "stabila" cykelschema passar verkligen in i min tråkiga vardag just nu.

Ibland är de enklaste bakverken de mest fantastiska man kan bjuda på. Kanelsnurror, vaniljbullar eller kokosbollar. Det är sådant jag faller för. (Och självklart allt med choklad i mixen).

- För mammas bullar kan jag lätt dissa de torra som finns i affärerna..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0