Tankar 22/6

Nu är det onsdag. Det har redan gått TVÅ veckor av mitt sommarlov... Shit, var tar tiden vägen? Vad har jag gjort hittills? Något bra hoppas jag väl. Men det känns ändå som om jag bara sitter och ugglar. Inte får något vettigt gjort. Pappa har liksom målat vårt hus under denna tid. Det, om något, är väl faschinerande. Medan jag ligger i solstolen med en bok i handen. Värt. Fast det är ju den jag är. Jag kommer förmodligen alltid vara en sån som slappar igenom dagarna, om inte något intressant plötsligt dyker upp och distraherar mig.

Som tur är, har jag åtminstone något planerat imorgon och under resten av midsommarhelgen. Men när den helgen tagit slut ligger det bara ytterligare massa ödedagar framför mig att fundera ut vad fan jag ska göra på dem. Jag får försöka ta lite mer initiativ imorgon, för att något annat än "sitta på mitt arsle" ska hända.

Var det något mer som kändes värt att nämna? Tveksamt.... Jo, kanske en uppdatering i den sockerfria veckan kan vara något?! Uppdatering: Jag har hållit mig borta från direkt socker i 4 dagar ikväll! Wihoo typ. Grejjen är den bara att jag känner mig så oerhört gnällig istället och det känns inte som om någon förändring av magen har skett hittills. FASTÄN jag har låtit bli att stoppa i mig massa mat efter klockan sju på kvällarna. Det är fan imponerande! Och jävligt jobbigt, kan jag också tillägga. Så nu får det förfan se till att hända grejjer med min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0