Happenings

Nu har jag precis avnjutit en god lussebulle och lite glögg :) Julklapparna är fixade till slut, men det blev inte riktigt som jag ville. Planen var att ge bort små korgar med små saker i till farmor och mormor i år. Men för det första var det väldigt svårt att hitta korgar ens. Sedan finns det ju så mycket små saker att välja bland, fast samtidigt inte något som passade (jag är perfektionist om ni inte har fattat det ännu). Så nu fick jag skippa korgarna och ta nått annat.
Sedan känns det som om jag hela tiden köper samma klappar år efter år. Men det kanke bara är min släkt som är dålig på att önska sig nya roliga saker...
Hur som helst ska jag nu försöka slå in paketen som ännu inte är inslagna av affären. Men tejpen verkar vara spårlöst försvunnen :O Å detta får inte hända dan före doppare-dan !!

Kanske tar mig en till bulle då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0