Confession

HALLÅ DÄR!
En lite update om vad som händer i mitt liv tänkte jag klämma in här. Just nu är det lugnt och skönt. Men igår ska ni veta var jag helt ångestladdad. Mitt hjärta bankade snabbare och snabbare och jag fick nästan panik över en labbrapport (jupp, bara skolan kan få en riktigt skruvad) som jag inte fick lämna in för sent, men som jag var jättemissnöjd över! Texten var apdålig och det skulle vara skrivet på ett naturvetenskapligt språk (säger detta med högsta möjliga förakt i rösten) och vet ju inte ens vad det betyder!! Jag har annars oftast ett naturligt flyt i texter som jag skriver, men nu stannade jag upp hela tiden och raderade säkert tusen gånger saker som var förbjudna att skriva. Men ursäkta mig för att jag inte råkar hålla mig till ett jättetråkigt sakligt ordförråd! Jag vill kunna skriva vackert och utvecklat. Men nej! Det gick inte för sig. Så istället blev det stelt, onaturligt och dåligt. Jag pallar inte naturkunskap!!! Varför ska jag behöva gå den kursen om jag har valt SAM?! Det verkar inte rättvist. Men nu kmr stackars jag dra ner mitt fina (?) betyg i övrigt på grund av den här jävla labbrapporten som gick åt helvete!...

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0