Idol-lycka!!

Jag är faktiskt lite av en idolnörd om sanningen ska fram. Någon gång i sitt liv ska man väl vara riktigt ärlig, så nu passar väl bra. Fast jag inte alltid velat erkänna att jag alltför ofta ser på Idol, så är det alltså så det ligger till. Man vill väl inte gärna ha den där stämpeln på sig som säger att man vet för mycket om något. T.ex vem som sjöng bäst/falskt, vem som åkte, vem som var snyggast o.s.v. Men nu vet ni det! Den personen som är lika påläst och insatt i idol som deltagarna själva är jag. Haha.

Själva poängen med inlägget var inte att jag skulle flamsa bort mig, utan att berätta att jag blev så lycklig att mina favoriter kom med i tävlingen. Tyvärr kan inte alla de fortsätta hela resan, men hoppas de hänger med så långt som möjligt iaf. Särskilt varm i hjärtat blev jag av deras fina låtar tror jag. Otroligt bra framträdanden. Och mors lilla OLLE som fick en till chans! Jag blev sååååå glad över det. Så snälla rösta på honom!! Han är bäst och förtjänar det verkligen. Synd bara att inte Jimmy kom vidare istället för typ Elin Blomsterkrans eller va fan hon hette. Han har en sådan otrolig talang och känsla! :( Jaja, man kan väl inte få allt...

Men här listar jag mina favvisar iaf:
1. Olle dårå ;) Lite småkär i honom!
2. Madeleine - så sprudlande och smittar av sig sin glädje, jättebra röst!
3. Andreas Weise - man bara måste älska honom! Så cool och skitbra röst har han!
4. Daniel - så söt att man vill äta upp honom, skitfin röst och förmedlar känslan!
5. Geir - jaaa, han är banne mig en skitbra sångare! Hög coolfaktor för att va gubbe haha ;)
6. Linnea och Minnah delar sista platsen! Båda unika och bra sångare!

Och Alice hamnar nog precis utanför :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0