Fashion Skills

Till skillnad från Idol så vet jag faktiskt inte särskilt mycket om trender och mode. Jag tror att jag skulle kunna vara intresserad om jag ville, men det känns inte så troligt för min del. För att bli en fashionista behöver jag nog lite mer cash än det lilla jag har. What's the use annars lixom?

Men jag känner iaf på mig att dessa saker blir riktigt heta i höst:
1. Ränder - alla typer.
2. Axlar - de ska vara markerade eller utstickande på nått sätt
3. Smala jeans - no more bootcut!
4. Jordnära färger - känns ganska självklart?!
5. Ponchos - jaaa, vad ska man säga?
6. Mocka (är det så de stavas) - ett fint material som jag tror blir riktigt trendigt!

That's that people!
Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0