Budskap

Visst har jag återhämtat mig lite från de senaste tankarna, men det betyder inte att klagomålen tar slut. Nej nej, man är ju bara mänska! Men du kanske har tröttnat lite på dessa eviga påhopp av de som kommer i min väg.

Igår vare valborg! jag var o såg min kära jane eyre på teater! det var mysigt, en rolig variant på den underbara sagan. jag festar eller dricker inte, så det var ingen stor förändring för min del. de var faktiskt länge sedan valborg faktiskt betydde ngt för mig, alltså glädje och mys vid en stor brasa och skratt och liv. nu har jag fått tillbaka lite livsgnista, men det krävdes stora uppoffringar.
Nåväl, mitt nya motto ska lyda: Låt inte gamla bördor tynga ner dig.. förresten jag har en till :P
För att gå vidare i livet måste du acceptera ditt förflutna. Om du går till attack mot det eller försöker glömma det kommer det bara påminna dig ännu mer, som en krok i skinnet. Först när du slutar försöka, kommer den o lossa sitt grepp.
Inte så dumt va? ;)

Tills dess sitter jag här och sipprar på mitt te medans jag avreagerar mig på diverse saker. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0