Sommarkänslor

Våren kommer hit snabbare än vad man tror, no matter what väderleken säger. Snart kommer tussilagon vara det enda man ser. Och fågelkvitter det enda man hör. Våren är en vacker tid, för då inser man all det fina i saker. Man upptäcker skönheten om igen. Det är en underbar känsla. And it never gets old. Jag kan redan se mig själv springa som en lycklig flicka i fantasin. Jag känner värmen och jag upplever alla färger. Det är det jag kommer ihåg. Det och det stora leendet på mina läppar. Var jag än är spelar ingen roll, det är inte betydande.

Nu vill jag öka tidens tempo ytterligare ett slag genom att visa några favoritkläder som jag kan klä mig i, i mina ljuva dagdrömmar. Alla plagg är samlade från H&M.





Snyggt va?? :D *suckar*

Somewhere over the rainbow, skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0