Mycket på gång

Visst är det svårt när man har så många saker att göra att man inte riktigt har koll på allt? Så är det för mig nu. Hänger inte riktigt med i svängarna. Först är det skolan såklart. Där sätts man på prov varje dag. Så det plus läkartid, biljetthämtning, våffeldagen, Earth Hour, Påsklov, födelsedagar och massa planering inför sommaren är nu aktuellt för mig. Låter säkert inte alls jobbigt, men jag älskar att gnälla så det ska jag göra ändå.

Har ett prov på torsdag som jag inte alls är peppad inför att plugga. Usch, fy blä! Nä jag ser mkt hellre än bra inspelad film som heter DUMPA HONOM! Låt mig bara säga att den rockade! Allt var så bra, alla skådespelare ägde! :D Det var roligt, romantiskt och spänning i luften. Sånt som jag diggar, haha en typiskt tonårsdröm (om du är en tjej) att se denna film.

Pappa köpte lite candy åt mig, men jag följde med och valde själv whohoo :D
Nä nu får det räcka med uppdatering, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0