It's never too late to show you clothes

Det är sent på kvällen as usual, men jag tänkte ändå göra ett snabbinlägg (who am i kidding?) och sedan tvätta håret och sussa... undrar om jag ska göra flätor?

Jaja, ville visa min söta läsare, whoever you might be, en fin klädsamling som jag tycker väldigt mycket om!


All Tees, you know how much i adore these. Den längst upp är en jättesnygg t-shirt-väst grejj, som jag så gärna skulle vilja ha. Skitball ju! De två nedre är också coola. Jag tänker tillsammans med slitna jeans och dessa:

- To Bad att jag aldrig använder högklackat haha. Skulle fallit pladask på nosen. Nää, dessa är för fantasiversionen av mig själv som jag så ofta tänker på. Denna tjej klär i allt och är snygg ;) Skorna är TO DIE FOR som man säger här i bloggvärlden.

GODNATT! <3

Ps: Kläderna är från Forever21 och skorna från (ack) Christian Louboutin. Drömma kan man alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0