Det här med höga förhoppningar...

Det gick bajs rent ut sagt på matteprovet idag. Och det blir ju inte bättre när jag säger hur självsäker och kaxig jag var innan. Jag trodde det skulle bli lätt som en plätt nu när farsan hade lärt mig alla nya matte tricks! Eller åtminstone att jag skulle veta på ett ungefär hur jag skulle lösa talen framför mig.
Men så satt jag där, helt lost i huvet, stressad och väl medveten om tiden som gick. FUUUUCK!! Jag blev inte klok alls. I typ en kvart satt jag med ett enda jävla tal och gick inte vidare för att jag var så jävla envis.. men det gick alltså inget vidare.

Sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna.
MY ASS! Så faller du pladask borde det heta! Nää, ligg lågt kära läsare, så slipper du aldrig bli negativt överraskad!
Usch, jag som trodde matte var enkelt för ett tag. Jag gillade det lite för jag trodde jag kunde något. Det visade sig vara en liten fluglort jämfört med det stora jag tvingades möta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0