Ballerina Kladdkaka

En liten annorlunda recension från mig. Normalt bedömer jag böcker eller filmer, men om jag känner för det även godsaker ;) Jag blev glad när jag märkte att nya Ballerina var den enda av hela serien som jag kunde äta (nötallergiker som jag är) så därför var jag bara tvungen att smaka på den.
Och jag håller faktiskt inte med de som säger "Vadå kladd? snarare torrkaka!". Visst så kanske det är men tillsammans med mjölk smakar den faktiskt kladdkaka och vem vill inte doppa liksom? Hur kul som helst ;D Men den tar slut väldigt snabb på grund av det stora suget och i så fall föredrar jag hellre vanlig kladdkaka, eftersom den är dryg, mättande och förmodligen godare hehe. Dessutom tycker jag priset är en liten nackdel. 17:50 kostade min där jag bor. De andra i serien bara 12, men så är det väl med nya favoriter. Jag säger bara en sak - de måste tjäna väldigt mycket på detta!

- Mmmm...(Bild från Ballerina.se)

Ändå kan man inte motstå det gulliga paketet som själ ens blickar och lurar med en till kassan. Perfekt för vardagsfikat eller så kan man blanda (för den som älskar att göra det) med surt sött eller salt. Why not?

Allt som allt får den: 3 av 5 S (=Santa)
S.S.S.S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0