Things I would like to say to her

I swear, sometimes I don't know which one of us is the big sister here!

Du ska föreställa en förebild åt mig och ändå så känns det som om du istället vill trycka ner mig. Du säger åt mig att gå o lägga mig, men själv pratar du i telefonen hela natten lång så ingen av oss får någon sömn alls. När du märker att jag får ett utbrott, så känner du dig hotad och därför så försöker du leda bort uppmärksamheten till dig själv till varje pris, om det så betyder att du måste ljuga och spela upprörd till följd av mitt beteende.
Just snyggt! Att skyla anledningen till varför jag ens blir irriterad, genom att dra smuts över mig, såra och förudmjuka mig.
Är det ditt sätt att visa vilken stor förebild du är för mig? För isåfall klarar jag mig nog bäst utan!

Jag vet inte ens vad syskonkärlek betyder och det är tack vare dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0