17 år fyllda

Idag är det min födelsedag och jag har firat den med kompisar ute i det fina (?) vädret. Vi hade iaf tur att molnen valde att inte släppa ner några tunga vattendroppar under picknicken :D Så det var mys! Sedan kom det tusen måsar för att de märkte våran goda mat så vi flyttade på oss!
Snart ska jag äta middag med familjen och jag har fått bestämma maten.... LASAGNE! Enkelt men supergott gärna med frisk sallad till ;)

"Happy birthday, happy birthday...happy birthday tooooo meeeeee!"


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-13 @ 12:01:31
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0