Welcome to the future

Sitter här och mumsar på en kall piggelin. Lite vardagslyx mitt i sjukan. Jupp, jag är sjuk, men inte så farligt. LIte hosta och torr hals. Blivit bättre sen igår :) Tack vare 100 koppar te, knarkandet av alla halstabletter, ingefära, honung och tre sjalar runt halsen antar jag. NU tog glassen slut :P Jag lyssnar annars på lite härlig countrymusik som jag nämnde i förra inlägget!! En kille vid namn Brad Paisley sjunger jättebra och jag lyssnar nästan sönder hans låt Welcome to the future. Den är bäst!! :D

"HEEEE-EEY!
glory, glory, hallelujah
welcome to the future."

Btw, sa jag att han är het het het? ;) Man ser honom nästan alltid med cowboy hatten på, vilket har sina fördelar. Jag är iaf jätteavundsjuk på hans fru.

- Dessutom är han ännu snyggare live när han sjunger med gitarren ;) Han fick t.o.m sjunga inför presidenten i vita huset, hur coolt är inte det? Snacka om att känna sig hedrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0