Sportlov

Spring is in the air! nananana Spring is in THE AIR! ohohohohohoh...

Okej, nu är det alltså sports break. Skönt, vad ska man då göra? Massa planer men ingen action. träning, duscha, göra ngt vettigt med mitt liv ist. för att stirra på datorskärmen. Ja det finns många fler förslag, men konstigt nog så händer ingenting...
Låt mig bara säga att utan scrubs hade jag nog inte varit glad alls, hahahaha. Så sorgligt. Allt går sönder verkar det som. Senaste grejjen var mitt fina halsband, FUCK BAJS!

Men men vi ska inte sura mer nu. För min syrra har flyttat hemifrån :D Jag har ett extra rum nu...typ. Asså ingen som sminkar sig i 40 min på toan eller som springer in i mitt rum för att be om att få låna eller bara helt enkelt ta mina saker... Inga mer tjafs om varför jag aldrig lyssnar och inget mer prat i telefonen precis när jag ska sova och hör varetenda litet ord av hennes röst genom våra löjligt tunna papper som vi kallar väggar...

Men tyvärr innebär det också att jag kommer känna mig ännu mer ensam och ingen kommer att pusha mig ur sängen på helgerna.. Ingen kommer heller hjälpa till mor och far med vardagssysslorna så allt kommer att lämnas åt mig...suck. så var vi tillbaka till surandet igen.

Såg btw en jättebra film idag som heter MILK!!! rekommenderas varmt. denna film ligger mig nu varmt om hjärtat tillsammans med ett par andra lyckliga. handlar om gay aktivister som gör revolution mot samhället på 1970-talet i USA.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja testa, jättegott! :)

2010-02-28 @ 20:38:44
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0