Kalaspuffar i tiden

Kära gamla puffar! Åter i min ägo :D Kommer inte ihåg senaste gången vi hade detta paket förvarat i skåpet. Var säkert för 5 år sedan typ. Men nu är de tillbaka, kanske inte för alltid, som man brukar säga men de stannar åtminstone..hmmm... i två veckor möjligtvis ;) Jag blev så sugen på puffarna och saknade bara allmänt att få vara liten igen att jag bad mamsen köpa in detta sockerbegär.
Nu äter jag en skål och det är precis som den gamla goda tiden hihi. Bara av att kolla på paketet kommer nostalgin fram,visst är det lite sorgligt trots allt :( Aldrig mer barn. Snart vuxen. Men om jag får välja så tar jag med mig dessa i framtiden. Det är väl inget brott heller. Inget kan stoppa mig ;) Jo..kanske priset till slut men vi är ju inte helt panka än, så det så.

Det är som det står på kalaspuffarna - Alltid lika goda ;)


- Det enda som saknas nu är något kärt gammalt tv-program, typ Lugn i stormen eller Huset fullt :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0