This moment

Dags att uppdatera lite kanske? Nåja, veckorna går så snabbt - har inget speciellt att klaga på. Livet går ut på att gå till skolan, kolla på idol och sova just nu... :P  Men i förre helgen såg jag en film - the ugly truth och det var den verkligen. Ugly och snuskig och bra, hela sanningen. I enjoyed the movie ;)

Jag sitter här och målar mina långa fina naglar som trot eller ej har växt, HAAAHH! Coolish va? Jag är i en "ej bitar period" just nu. men det är svårt att hålla sig ifrån dem. det slutar alltid med att jag nästan äter upp mina naglar..jaja.

hoppas päronen kommer hem snart med något gott käk att ha framför idol :D ja, jag är besatt - just nu. det är en tradition och jag är svensk, så jag har all rätt att ödsla mina kvällar åt Tv4. De är säkert jätteglada där borta på redaktionen iaf.
Ibland födriver jag tiden åt mitt nya fina elpiano, men jag hatar att jag är så ej tålmodig!! jag kan aldrig koncentrera mig på noter för länge då blir jag galen och tar det tyvärr ut på tangenterna,mohahaha.

hej svejs, lingonbajs...


Kommentarer
Postat av: Kelly

hehe, om du gillar utflippade bilder, kolla in ansiktsmask picsen jag lade upp igår :) kramis

2009-10-05 @ 10:50:37
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0