Kärleksmums och blåbär

Känner mig som en sådan där riktigt hipp och modern bloggerska med en kärleksmums och blåbärssoppa framför mig, medan jag berättar om mitt liv haha. Tyvärr inte i sängen och myser eftersom jag ej har en bärbar dator men det är bara för allas bästa. Hur skulle det se ut med en tonåring som aldrig lämnade sin säng och hade fyrkantiga stirrande ögon?

Hsh, idag var det väldigt tröttsamt med hela 5 lektioner, ja jag gillar att klaga mycket. Imorgon har vi ännu fler t.o.m 6 stycken lektioner. Hur ska man orka igenom veckan. Förmodligen likadant som i förra veckan - göra ett besök till cafeterian varje dag för energimål (läs: onyttigheter)

Ja, jag skäms lite eftersom jag inte har kunnat träna på länge och ätit så mycket dåligt de asenaste 5 hundra åren haha. Fastän det inte ser ut som det känner jag mig väldigt tjock inuti. Och nej jag har inte anorexia, för isåfall skulle jag inte veta om hur jag ser ut och det gör jag, så de så!
ledsen för all flummig text, men jag är så trött så det är outhärdigt!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0