Dont worry, be happy

Jag antar att det funkar. Att inte vara bekymrad ;) Because i äm happy happy happy happy :D:D Whohoo! I don't know why and i don't know when, but the sun decides to shine on me this time. Jag kan inte vara lyckligare, eller kan jag? Hoppas det, jag vill verkligen fortsätta på denna stig. Allt (nästan) går så bra nuuuu.

Förutom att det är för jävla kallt ute! USCH, jag hatar denna årstid, fy fan. Har på mig mina vantar just nu och försöker skriva på tangenterna. Men tumme upp för alla mysiga kläder under dessa månader. dags att shoppis efter massa strumpisar :D fina mörka färger ska det va!

funderar mer och mer att färga håret mörkare men när ska jag våga. det var längesen senaste gången...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilken härlig blogg :D

2009-10-07 @ 14:58:04
URL: http://linneafelicias.blogg.se/
Postat av: michelle

Klart att man ska vara glad!! :)

2009-10-07 @ 15:23:10
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0