Tisdagar - time to talk!

Jaså, då blev det så att jag (istället för att plugga till de hundra arbetena vi har denna och nästa vecka) satte mig ner och bloggade. Inget är mer ledsamt än att svika sig själv och de planerna man hade gjort så bra. Man å andra sidan måste jag ändå släppa ut massa blabb innan jag alls kan fokusera mig på important stuff.
So there you go!

Idag var en lång, jobbig tisdag men vi hade roligt ändå. Jag är så glad att jag har chansen att skratta varje dag med kompisarna i skolan. Förut ville jag bara gräva ner mig själv i jorden och aldrig mer prata med någon. Det är ju en helt annan, mer personlig, historia men jag tror faktiskt det är därför som mina käkmuskler nu blir förvånade varje gång jag drar på smilbanden. De börjar nämligen krampa :S
 Tidigare såg jag alltid ut som en strandad val, hör och häpna. Inte så konstigt att folk fortfarande tror att jag är sur och arg när munnen i ansiktet naturligt pekar nedåt och ögonen bara stirrar blankt efter denna långa tråkiga period.

Nej, moving on!! Ben &Jerry glassen är slut sedan länge och sometime soon får jag väl köpa en ny - half baked såklart favoriten nr 1!!!! :D Men jag funderar på att göra ett B&J test här i bloggen. Det är kreativt, kul, spännande, plånboksrånande, gott, fettit men framför allt inte unikt eftersom väldigt många redan säkert har gjort dessa :P But who carse liksom. I like ice cream :D

NU ska jag fortsätta med mitt liv som tjej i sverige, so bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0